Det går att lära gamla hundar sitta...

Var på ica idag och skaffade mig en sån där blip blip grej. Jag är nog sist i sverige med att bli självscanningskund, tar liksom lite tid innan jag får tummen ur baken ibland! Det var riktigt roligt att gå där och blippa, men gisses vad stressad jag blev över att se summan hela tiden. Detta kan nog få mig att bli mer ekonomisk när jag handlar, vilket var på tiden!!! Dagen har gått i gnällets tecken då grodan har feber. Hon har bara velat bli buren eller suttit i soffan och myst, pluttan. Så när hon deckade vid sju kunda jag ta tag i allt stök här hemma. Mannen är bortrest så det blev glass i soffan efter badet, det var jag värd efter denna lååånga dag. Nu ska det sovas, natti natt! Ps: Mormor kom nu!!!

Kommentarer

Madde sa…
Äntligen har du kommit till 2000 talet ;) och jag kan hålla med, men blir mer ekonomisk när man handlar iaf har jag blivit det.

Puss och kram