Redan tisdag...

Herregud vart tar mina dagar vägen? Om 3 månader börjar jag jobba - HJÄLP! Trodde aldrig att det skulle gå så här fort. Alla tjatade verkligen hur fort det skulle gå, men inte i min vildaste fantasi trodde jag det skulle gå SÅ fort. Ungen kommer ju strax bli tonåring... Tänkte bara berätta avd jag hållit på med de sista 10dagarna. Jag har fastat, ja ni läste rätt! Började förra söndagen och just nu sitter jag och njuter av min första lunch, tror ni min grönsaksoppa smakar bra eller :) Trodde jag skulle må peck och få huvudvärk men tvärt om blev jag som en duracellkanin (med kort stubin) som har haft massor av energi. Har gjort alla möjliga konstigheter här hemma, man kan säga att kökets alla vrår är skinande rena! Viktmässigt så fick jag en chock när jag ställde mig på vågen i gårkväll, den visade -4.5kilo!!! Sist jag fastade gick jag ner 500g, men nu finns det en hel del mer att ta av än för 2år sen! Det tråkiga är att man går upp dom kilorna snabbare än snabb då man förlorar mestadels vätska för att inte tala om muskler! Men kul att vågen pekar neråt :))) Nu kanske jag vågar visa min kropp på nästa helg då vi åker på spa. Ska försöka äta super nyttigt fram tills dess för att kunna njuta lite extra av all god mat ute på Sandhamn. Nu ska jag njuta av min soppa, ha en fin dag alla kära.

Kommentarer

Anonymous sa…
Åh vad roligt vännen att vågen visar neråt. Själv visar min bara uppåt :( jaja, vi kommer vara skitsnygga nästa helg iaf :)
och vännen du är ALLTID vacker!!

Kram kram från din fru ;)