Effektiv torsdag...

Har hunnit med en hel del denna underbara höstdag trots noll sömn. Grubblade hela natten på mitt lilla dagisproblem... Men rensade bort tankarna i morse genom en morgonprommis. Sen körde jag två maskiner tvätt, bjöd T.K på lite te och enkel lunch. Mysigt med Tessans växande mage, ska bli hur mysigt som helst att snuffsa på den lilla bebben när den väl vill titta ut :) Längtar!!! Efter lunch blev det en tur till öppnis med Fia, känns som det var evigheter sen vi var där. Grodan behövde verkligen röja av sig lite och har varit på ett helt underbart humör hela em och kvällen. Så det får bli mer Flisan för mig nästa vecka! Blev en tur till systemet innan jag hämtade upp min älskade lilla syster efter att hon slutat jobba. Så nu ligger bubblet på kylning och toningen är i håret :) Så nu är jag redo för min tjejhelg på Sandhamn i morgon, ska bara packa klart ;) Längtar sååå till i morgon!!!

Kommentarer

Anonymous sa…
Ha det best!!!!
Norell sa…
Gud vad du har varit duktig idag...trots att vi var såå trötta imorse :).Ha det så himla bra i Sandhamn....och NJUT !!
Drick ett glas bubbel för mig med :)Kram Kram
Maria.I sa…
Har du sökt på Lärkans förskola och skogsviolen? Lärkan är ett föräldrakooperativ och Skogsviolen är ett privat ägt dagis.
Hoppas du får en bra tjejhelg :o)
Kram Maria