Sömnlös natt...

Blev en lååång natt, men kan inte enbart skylla på grodan. Hon skötte ganska så bra. Fick sjunga och buffa vid 23.10 i ca 15min, 02.15 i ca 5 min, 05.00 i 3 min sen vid 06.20 var det helt lönslöst. Jga höll på i 30 min utan minsta tillstymmelse till trötthet. Tog henne till sängen och tvångshöll henne till vi båda somna om. Vaknade sen 09.10! Jag borde vara lite utsövd men nix pix, kunde inte alls somna på hela natten. När mannen kom hem efter sin killkväll vid 03.50 i morse var jag klarvaken. Hur jäkla irriterande är inte det? Har liksom legat vaken och lyssnat OM grodan skulle vakna, hur dum får man bli? Mne i det stora hela gick det super bra, så det är bara att köra i kväll igen :) Ska inhandla en JÄTTE påse smågodis så jag får lite sockerenergi att orka. Nu sak jag väcka min trötta och illaluktande man ;)

Kommentarer