Äntligen klar...

Har idag lämnat ifrån mig 6 cdskivor med bröllopsbilder till Therese & Jens. Det tog lite tid att gå igenom allt men nu är dom äntligen levererade. Hoppas, hoppas, hoppas hon hittar någon bilde som hon gillar. Jag är inte helt 100 nöjd men jag ju är ALLTID sjukt kritisk mot mig själv så nån bra bild finns det allt. Tänk att fota gå fort, det är det där pillade man gör efter som tar så sjukt lång tid. Undra ifall folk förstår det när de gnäller över fotografers priser, jag ska aldrig mer gnälla över Elierts priser - lovar! Efter fotoleveransen så väntade en underbar middag med mamma, syster, bror och mannen. Vi åt älgstek med viltsås och hemgjord gelé, till det drack vi en Ripassa från vinhuset Zenato. Behöver jag säga att det var galet gott? Skulle inte tro det va ;) Nu ska jag rulla i säng, natti natt!

Kommentarer