M-dag...

Måndag och det 'r lika med mosterdag för mig och grodan. Min älskade lillasyster Sandra är oftast ledig på måndagar så då passar vi på att mysa ihop :) Idag busade grodan eller ska jag kalla henne trollet med hennes älskade slott. Sandra hittade ett helt nytt sätta att anväda slottet på, vilket gillades skarp! Tittut!
Lika barn leka bäst!
Efter lunch tog jag och grodan en lång prommis
och som vanligt hade jag kameran med mig. När
jag kom till Vattenparken så hörde jag helikoptern
och såg den landa bakom trädtopparna mot Bergvreten.
När jag kom till Robinssonskolan så stog den där
och de bar ut en lelös lite pojke. Sånt gör så ont
i en mammas hjärta. Tänkte på pojken och hans familj
hela vägen hem. Gick förbi min vän TK men hon
var ute på äventyr, såg sen på fb att gjort av med pengar.
Bra shoppat vännen! Go natt alla kära!

Kommentarer

Madde sa…
Haha, jag läste monsterdag..inte moster :)

Kram kram M
Johanna sa…
Haha jag läste lika!
Therese sa…
Vilken underbar bild med slottet :)
Och fasen att jag inte var hemma, men vi får se till att träffas snart.
Jag ringer dig under dagen.
Puss