Måndag

Helgen försvann lika fort som den kom. Lördagen gick i shoppingens tecken :) Me like! Medans mannen tittade på nya bilar i Uppsala så fick jag shoppa i Gränby helt själv, lyxigt! Köpte nya underkläder för det var verkligen på tiden. Har liksom gått och väntat på att brösten ska minska men icke sa nicke. Får nog leva med den här storleken resten av livet. Hittade 2bh:ar och 3 par trosar för 800kr, galet dyrt med underkäder men det är bara att betala och se glad ut. Söndagen blev en pappadag med 16 bajsblöjsbyten! Grodan har i 4 veckor lidigt av förstoppning och bara småbajsar hela tiden. Har ringt till bvc och vi ska till läkaren senare i veckan... Vill slippa detta småkluttandet så jag hoppas det snart går över. Så blev det måndag igen och bara 4dagar kvar tills vi tar flyget upp till lappriket :) Ska bli skönt att komma upp till riktig vinter och slippa detta regnrusk. Grodan och jag gick till öppnis i morse och när vi kom fram var jag dyngsur. Trodde inte att det skulle regna sååå mycket som det gjorde/gör. Väl hemma igen så blev det lunch framför braskaminen. Herregud vilken vardagslyx, jag sitter och bara myser i värmen. Ska snart göra ett ryck men sitter nog kvar ett tag till... Kram kram å Ps: Glömde skriva att mannen vann en rolig slant på travet i lördags så vi firade med bubbel och titta på resa till värmen över jul :) Får se vart vi hamnar...

Kommentarer