Blir snart tokig...

Grodan är för tusan 16månader och ska tycka att det är skönt att sova som alla andra, men inte hon heller! Hon har varit jätte duktig i någon vecka nu och somnat om när hon vaknat men inte de senate 4 nätterna. Så nu är vi tillbaks på ruta ett igen med nattvandringar varannan timme... Orkar knappt med mig själv idag, men det blir nog bättre med en prommis i det härliga solskenet. Vem försöker jag lura egentligen? Men ut ska jag, grodan ligger redan ute och sover så det är bara att rulla iväg nu. Ha en bra dag, kramis!

Kommentarer

Anonymous sa…
Lilla fisskruttan vad hon ska krångla då. B har oxå krånglat i natt och sovit i våran säng, så nu har jag nackspärr :(

Hoppas promenaden iaf var skön i solen.

Ps. Det är Elicia som ska ha party :)

Kram kram M
Herman sa…
Alltså, vi hade lite samma problem med Maja, eller, kanske, inte förresten.
Hur som helst, det fanns ju nätter hon skrek, och ville bli hämtad, men till slut var vi tvungna att låta henne skrika klart. Till slut somnar hon om, och efter det har det funkat, mer eller mindre. Kram kram
Ninis sa…
Gissa om jag känner igen mig i dina rader....

HUUUUU!!! Efter att ha haft några tuffa nätter känner jag mig som en urvriden gammal tant som skulle behöva ha ett ton med smink i ansiktet! HUUUU....

Kram och kämpa på!