Det spritter i kroppen...

PÅsken var sååå lugn och skön. Helt underbart att få frisk luft och lugn och ro. Alla åkte skidor och jag satt hemma i stugan och läste! Men blev otroligt rastlös efter 2 dagar kan jag lova... Denna vecka går åt till att beta av en mils lång to-do lista, undrar varför jag skrev den... Suck! Men ser ljuset i tunneln, efter den 9:e så är mitt liv underbart skönt!!!! Jobbar sista dagen då, fick igenom min havandeskapspenning :))) Bara 3 veckor kvar att jobba!!!! Nu väntar sängen för att i morgon göra tusen saker på listan.... Go natt!

Kommentarer

Therese K sa…
Åh vad kul att du fick igenom det, nog för att vi visste det men det är ändå skönt att få det på papper.
Grattis!
Ta hand om dig så hoppas jag vi kan ses snart.
Puss o kram
♥ Siv ♥ sa…
Bra, blir godt for deg og få väre hjemme og bare ta vare på magen :-)
Klem