Onda fötter och ont bäcken...

Gårdagen vart en jätte trevlig dag. Vi började med att kapa sönder den nerkapade björken på baksidan. Den var det bara att börja köra lass på lass med ris till återbruket. Men vad gjorde väl det när vi hade ett helt underbart väder! Vi fick bort allt ris men hann inte kapa sönder stammen i mindre bitar så det gör M just nu medans jag är inne och brygger kaffe... Sen vid fem var det dags att gå på 30-års fest ute i Boglösa bygdegård. Anna Johannson och Jonny Sköld hade fixat det bra med jätte god mat och trevliga gäster. Jag dansade hela kvällen och det får jag lida för idag kan jag lova... Blir till att ta det lugnt hela dagen, suck!
Kan inte sluta tänka på min mamma som skottade snö hela dagen igår och alla i hela Enköping mös i solen och var lätt klädda... Snacka om kontraster!!! Skotta lungt mammsen lilla ;)
Kram kram

Kommentarer