Stutsboll i magen...

Har precis lagt mig till rätta i sängen och känner på min mage där grodan lever loppan i kväll! Han slår frivolter där inne kan jag lova, har oxå sett magen röra sig för första gången :) Coolt! Nåt som inte är lika coolt är mina läckande bröst, skulle ha tackat ja till Maddes erbjudande om ilägg, men sa kaxigt att det behövs inte... Det var ju bara en gång i lördags.... Så nu ligger man här med trosskydd på brösten, ha ha ha jävligt snyggt!!! M har varit på svensexmöte och jag säger bara en sak: Jag är glad att jag inte har gemensam ekonomi med min man för tillfället.... Men kul kommer de att ha! Själv har jag varit på Café Fanna och druckit te. Mysigt som alltid. Vi glömde dock att ställa in glassen i frysen så den torkade jag upp från bänken innan jag cyklade hem vid tio. Har börjat längta tills på onsdag då M och jag ska gå på vår första föräldragruppträff (gud vilket lång ord) och sen åka upp till Lofsdalen för att fira påsk. Ska bli jätte skönt att bara få slappa i fjällen i en solgrop : ) Någon som har en bra bok att rekomendera eller rent av låna ut? I morgon är det städdag och inhandling av lite påskpresenter, men nu är det natti natti!!!! Tack o hej, leverpastej....

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Har gitt bort alle pocket bökene mine til mamma,n til R, men blader har jeg masse av :-)
Jag hade ju böcker åt dig, du får komma förbi i morgon och hämta dem innan ni åker. kram kram