T som i Tessan...

Idag var det äntligen Tessandag, var jääääätttteeee länge sen vi sågs. Jag fick se brudklänningen (ut o in), den blir super fin. Tänk att det typ bara är 26 dagar eller nåt kvar till den stora dagen... Jga är så himla nervös över vad jag ska säga. Har liksom inte kommit fram till vad min röda tråd ska vara, finns ju en del man skulle ta upp ;) Hittar nog på nåt. Köper ett tal på nätet i värsta fall... Ha ha ha... I dag fick Tessan iaf en kul brev i posten (jag hade inte sett det-lovar). Hon blev blek och tok nervös kan jag lova! Ha ha ha, gud va kul detta ska bli!!! Ska bara hitta en skön och snygg klänning som jag känner mig fin i, och det är ju inte det lättaste kan jag lova. Men min underbara M skulle kolla i Paris. Han sa att han bodde vid en jätte kul butik med massor av t...klänningar (vill inte skriva ut hans ord på nätet, men det rimmar på burk...) och skulle ta sig en titt efter mässan idag. Hoppas, hoppas, hoppas... Nu sak jag ta hand om min vindruckna tanter här på jobbet. Hej hopp, sockertopp!

Kommentarer

Du kommer att vara jättevacker på bröllopet vad du än sätter på dig, för du är alltid vacker! Jag tror jag vet vilket ord du syftar på ;)
kramiz
♥ Siv ♥ sa…
Jeg forsto ordet ogs¨å :-)
Ja, klart du blir fin på bryllupet.
kOZ/S
Therese sa…
Ja nu är det faktiskt inte långt kvar...
Och jag fattade också ordet ;)
Vi ska nog hitta på något snyggt som du kan ha på dig, jag lovar!!!

puss