Snart måndag - IGEN...

Vart tar helgerna vägen??? Det blir fredag sen vips så är det måndagsmorgon... Hmmm, hur går det till? Ett mysterium! Det blir ju lätt så att jag tappar en dag då jag jobbade igår och söndagen försvann fortare än planerat. Skulle ha hunnit upp på berget för lite klänningsråd, men bildäcksbytet tog ALLT för lång tid... Har en helt underbar man, men han är FÖR nogrann med allt han gör och det är på gott och ont kan jag lova... Fick idag redan på Linus min frisör inte kan sätta upp håret på mig den 16:e, har nu smått panik över hur jag ska lösa det. Ska ringa till Tottes i morgon och försöka tvinga Maria till att jobba... Undra hur det ska gå till??? Nu ska jag tvätta en maskin sen stryka lite tills i morgon sen ropar kudden efter mig skulle jag tro... Hej hopp, gummi snopp.... Kram kram å

Kommentarer

Ja du vart tar tiden vägen, lite läskigt eller hur, hej huppe, gummi tutte ;)
♥ Siv ♥ sa…
Gummi snopp?? 'Gummi tutte :-)
Dere kan dere... hehe!
Klem klem