Underbara liv...

Idag känner jag mig förskräckligt glad och lycklig! Dessa gravidhormoner är inte bara jävliga. Kom på när jag cyklade hem från måndagsfikat hos Madde att jag har det SÅ bra. Underbara vänner och en karl utan dess like :) har inte så mycket att klaga på faktiskt! helgen försvann fortare än fortast (som vanligt), söndagen gick åt till att hålla min sambo vaken och att grilla hos familjen Knutsson. Både Johan o Mange var slagna hjältar efter en tuff svensexa kvällen innan. Fru Knutsson börjar bli riktigt nervig nu, ha h ah ah aha ha..... Det ska hon bara ha! Jag har börjat jobba på mitt tal till Tess, sjukt svårt! Har nog hittat en röd tråd för talet iaf, nu gäller det att försöka vara lite komisk och samtidigt seriös, men mest av allt att INTE svimma... Jag har ju inte ens alkoholen att ta till innan, så detta ska bli jätte svårt :o) Nu ska jag ta min halsbränna och hoppa i säng. Mange ska inspektera min mage så att grodan hoppar där inne, han har nämligen varit still hela dagen och det oroar min sambo nått enormt... Puss o hej, leverpastej...

Kommentarer

Therese sa…
Vi finns alltid här för dig!!

Puss o kram, ses snart