Fredags trött..

Slutade tidigt idag, jätte skönt med tanke på vädret :) Åkte o handlade på Coop som jag bara hatar. Fattar inte folk som handlar där, det är ju stans sämsta butik. Jag skulle bara svänga in och handla lite potatis och kom ut 35min senare och fattig! 3 kassor öppna en fredagseftermiddag, hur korkat som helst!!!!! Men tog mig tillslut ut från det där hemska stället och kom mig hem. Allt jag ville var att sätta mig i solen med DN men altanen har inte byggt sig själv under natten... Konstigt! Såg därimot att min älskade granne Tottis var ute och fixade på deras leråker så jag knatade över. Blev ståendes på deras baksida i över timme. Vi planerade lite inför morgondagen då det är 30-års fest för Anna J. Är lite stressad över att hinna gå på kalas mitt uppe i röjningen av tomten. Men det får bli tidig hemfärd då vi startar kl 8.00 på söndag igen... Jag börjar röja och M kommer nog ut runt tio skulle jag tro... Beror på alkoholintaget i morgonkväll! Nu ska jag bara hänga en maskin tvätt sen är det kväller.... Sov gott! Kramiz å

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Sov godt snuppelupp!
Therese K sa…
Jag förstår dig precis ang. Coop, en riktig skitbutik.
Ja ikväll är det fest, känns väldigt avlägset just nu. Men jag hoppas jag ska orka med i kväll.
Puss på dig sötis