Kan detta vara våren...

Har haft en skön dag. Började dagen med födelsedagsfrukost hos Annika på jobbet. Christina hade bakat de godaste tekakorna som jag smakat, fick i mig 4st, smaskens! På vägen hem så svängde jag förbi Madde med glass. Tyckte hon behövde en paus i sitt målande, och för att jag inte har någon solig altan att sitta på... Saknar min altsn massor nu när solen tittar fram. Vi åt glass och sen tog vi en promenad och hämtade P på dagis. Väl hemma hos Madde igen så lekte P med vatten på altanen, och gissa om hon blev blöt. Men hon sa bara "Det gör ingenting"och gick in för att byta om men kom ut utanbyxor och med vinterstövlar.... Hon är bara för sööööt!!! Madde upplyste mig om att jag bara har 14 veckor kvar idag, hjälp! Vart tog tiden vägen? Men nu är vagnen hemma och igår köpte jag babyskydd. Känns som att vi är halvvägs nu :) Sov gott alla kära, nu ska jag somna in. Är helt slut! Kram kram å

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Jeg er også trött, etter en dag med full fart!
Så fine bilder av P!
Ja, nå går det fort til baby Å&M er her :-)
Ja, vad ska man säga?!?!?!?! Hon har sina egenheter min "stora" tjej, undra vem hon har det ifrån ;)
Kram M
Åsa sa…
Hon är bara för skön din stora tjej, kan skratta ihjäl mig åt henne vissa gånger! Måste vara din gener Madde!!!! Kram