Ännu en vårdag...

Tänk vad livet blir lättare så fort solen tittar
fram. Att jag inte sovit mer än 2 timmar i natt
glömdes så fort jag öppnade altandörren :)
Grodan & jag mös i solen innan vi for till Västerås
för att shoppa loss. Behövde ett par nya löparskor,
överdragsbyxor, vårjacka mm... Hittade byxor
och skor. Men tror ni jag blev förvånad när jag
öppnade skokartongen nu i kväll?
Undra ifall någon märker nåt ;) Det är iaf samma storlek...
Ha ha ha, bara till att byta imorgon!
Nu ska det hängas tvätt innan jag tuppar. Måste tvätta klart
allt i morgon för på torsdag bär det av till Lappland. Sov Gott!

Kommentarer

Petra sa…
Hahaaaa : ) Så typiskt!!
Ja visst e det uuuunderbart med solen!!! : ) Hjälper mycket måste jag säga!!
Om du inte varit m theburken ännu, så får du gärna kolla om det finns sånna kaniner som vi köpte -mamma tyckte dom var så fina, så köp gärna 2 till åt mig om du kan : ) Grå eller grön spelar ingen roll -tack!

Ha det så suuuupermysigt i norrland o häl´sa mamma.
Puss <3
Anonymous sa…
Haha!!! Fine skor!
Hils Nord og ha en super fin reise! Klem klem
hahaha, jag tycker att du ska behålla dem ;)
Ha det så skönt i norrland och hälsa mamma. KRAM