Sköna söndag...

Igår kom äntligen mannen hem igen! Men om han
var till så mycket hjälp vette tusan... Han var så
trött att han knappt visste vart han var. Men idag
var han pigg och jag slet fram symaskinen. Skulle
fålla upp gardiner men det blev två väskor :) Ooops!
Den översta blev inte bra men grodan gillade den,
så den fick hon. Finns godan chanser att hon blir
väsktokig som sin mor ;) Den understa är till mig
att ha grodans grejer i, en glad färgklick.
I fredags var girlsen på middag :) ALLTID lika
roligt men ALLTID för lång tid mellan gångerna!
Trist att alla inte kunde vara med, men bara en
större anledning till en middag snart igen...

Kommentarer

Anonymous sa…
Jeg skulle gjerne ville ha den øverste, I loved it!! KLEM KLEM DU er så flink!
ulrica sa…
Åh, kan man beställa väskor av dig? Jag skulle vilja ha någon liknande den understa som man kan ha som kamerafodral/väska :).
Den understa var jättefin. snyggt tyg vart har du hittat det? Kram kram
Lina sa…
Du e ju bara för pysslig Åsa!!

Blev avis på din symaskin också, själv lånar jag mammas från 1800-blankt och jag vågar inte ens byta från raksöm till sicksack utifall något skulle bli fel ;)

Kram