Kan det vända nu...

Vilken fantastik natt!!! Jag är världens lyckligaste idag, känner mig pigg som en mört! Grodan somna kl 19.30, vaknade och knölade lite runt 22, napp vid 23 sen mat vid 00.30. Sen sov hon från 01.00 till 06.50!!! Skälv vaknade jag 06.45 och undrade vad som stod på, fem minuter senare hörde jag en massa babbel :) Hoppas, hoppas, hoppas på favorit i repris inatt. Hon var helt slut efter en underbar dag med Linda och Sofia, givetvis var vi ute i det fina vädret. Kan inte klaga på att vara hemma och vara mammaledig just nu, våren är magisk!
Snygga kärror va?! Ser lite kul ut när vi alla 3 har sprillans
nya Urbans. Vi skyller alla på Linda som köpte ny först ;)
Grodan fick gunga för första gången, det gillades skarpt. Hon
skrattade och skrattade. Jag köpte en gunga igår som jag inte
hunnit satt upp än. Ska försöka hinna i morgon.
Min lilla groda har blivit helt galen i bollar och kan inte dela med sig. Hon ska bara ha allt som andra har. Stackars lilla Ludvig blev utan allt han tog i... Här tagen på bar gärning!
Började morgonen med en prommis ner till BVC för att kolla grodans utslag på hakan (bara lite eksem) och passade då på att väga & mäta. Vikt 9550g, längd 75cm och huvud 45cm. Trodde hon skulle väga mer så mycket som hon äter just nu, men det har hon dragit ut på längden då hon växt 2cm på 4v. Nej nu ska jag inte blogga bort hela kvällen, har massa "måsten" att göra.

Kommentarer

SofiaSK sa…
Vilken mysig dag!
Hoppas hoppas natten blir lika bra
Kram Kram
Åh vad jag skulle vilja vara hemma med er just nu, jag är riktigt avis :)
Hoppas att gordan sover lika bra i natt.
Puss och Kram
Maria Iseby sa…
Hoppas för din skull att kommande nätter blir lika bra :o) Kram Kram