Våravslutning...

Blev en kul dag i dag igen. Började med en prommenad på 1.5timme i regn & snö. Fick pina ut mig men gud så skönt när jag väl kom in igen. I går kom jag i ett par jeans som jag köpte innan grodan kom. Tajta som f.. men jag kom i dom! Väl tillbaka från prommisen ringde en lattemamma och frågade om vi inte skulle luncha innan öppnis. Sagt & gjort så fick vi sjukt bråttom. Bara att kasta sig in i duschen, klä på mig, klä på grodan, byta bajsblöja, mata grodan och så iväg. Vi hann på 45min, slutar aldrig förvånas över mig själv (luktar skryt jag vet ;)
Efter Öppnis kom kvällen högdpunkt för grodan
och mig - Tildes våravslutning på dansen:) De små
barnen var jätte duktiga och skötte sig super bra.
Grodan satt snällt i mitt knä i 1.5 timme och tittade
tills ögonen nästan trilla ur. Tilde var så söt som Pippi!
Väl hemma bajade grodan på sig för sjuttioelfte
gången idag. Så fast klockan var jätte mycket blev
det ett snabbt bad, vilket fröken inte hade nåt imot.
Nu sover hon och jag letar kläder till fotograferingen
i morgon, suck. Har ju ingenting som passar... Ska
ta besöka Norellskan i morgon efter prommisen, där
kommer jag nog att hitta nåt skoj :) Tack o hej, vilket stå hej...

Kommentarer

Hej vännen! Nu har jag nog missat något, vilken fotografering...nyfiken i en strut du vet ;)

Kram kram
ulrica sa…
Sööötgrodan :).
Jag blir också nyfiken på fotograferingen.. visar du bild här sen kanske om vi blinkar snällt :))

Kram Ulrica
Anonymous sa…
VIS BILDENE!!! HAAALLLOOO!!!