Bitter? Inte jag...

Två dagar har nu gått & jag saknar faktiskt
min biltokiga pedantiska arbetsnarkoman!
Han är som ett barn i en godisbutik där nere
i Österike & skickar säkert 2 bilder i timmen.
Kul för honom! Näää jag är inte bitter...
Det är ganska nyttigt för oss att han är borta
i 1 1/2 vecka, var jätte länge sen han var ute och
reste. Sen grodan kom väljer han bort resor för att
vara hemma, underbara karl!
Själv ligger jag i soffan med ett STORT glas DYRT
rött med en påse ostbågar, det är jag värd! Blir nog
ett herrans liv när karln ser vilket vin jag druckit upp,
men det struntar jag blankt i :)
Jag räknar dagarna tills jag får åka bort SJÄLV, bara
1månad kvar! Längtar, längtar, längtar...

Kommentarer

Och det är du definitivt värd, både vinet och att åka bort själv. Kram kram
Anonymous sa…
Herlige bilder og godt med vin!
Snart kan jeg drikke vin også, men det er vel noen måneder til ;-(