En helt vanlig dag...

Är lika pigg idag! Grodan sov från 02.15 till 06.30, underbart! Dessutom så åt hon inte på hela natten - Bra tjejen!!! Hoppas, hoppas, hoppas på ännu en bra natt... Började morgonen med en prommis med Norellskan, lika trevligt varje gång. Vi tittade in hos Fru B som vabbade idag. Fick oss varsin kopp te innan vi gick hem åt varsitt håll för att utfodra djuren. Sen på em gick vi till öppnis för att sjunga & fika :) Undra vem som tycker mest om öppna förskolan, grodan eller jag? Tror jag! Idag var vi inte så många det var så skönt. Sist jag var där så fick jag nästan psykbryt på ljudnivån, herregud vad 20barn låter. Dagisfröken är igent yrke för mig, men är glad för att andra orkar jobba med våra kära barn. Efter öppnis blev det handling (fy fan), middag, badning av grodan, läggning och här sitter jag nu... Att jag alltid hamnar här, det skulle vara så mycket bättre om jag gick och la mig ist... Pratade med mamma idag, hon kommer ner den 3 maj - JIPPIIIIII... Längtar. Kanske extra mycket nu efter att ha varit själv i 5 dagar. Har liksom ingen att babbla med här hemma, är jätte tyst. Man kan höra varenda litet knäpp, viste inte att ett hus kunde låta så här mycket... I morgon är det Tildes dansuppvisning som står på schemat, ska bli jätte kul att se :) Kram

Kommentarer