Toppen helg...

Tänk vad fort tiden går när man har roligt. Helgen har försvunnit i ett nafs! Igår var stora röjar dagen på lingongatan. Vi lastade bilen full med skit som tippades på återbruket (ingen helg utan ett besök på återbruket), konstaterade att man samlar fort på sig en massa skit. Sen blev det storhandling då det var ryssland i kylskåpet efter att ha varit borta en vecka. Guuud va trist det är att handla, för att inte tala om dyrt. Suck! På em åkte jag o norskan ut till Carina och lämnade ifrån mig den gamla vagnen. Jätte kul att få se hennes stora fina hus, blev sjukt sugen på att bygga ett STORT & FINT hus. Hoppas den drömmen blir sann! Idag stålade solen och den årliga vårstädningen startade. Åkte o inhandlade städmedel och passade då på att åka ut till Fia och hämta grodans mössa som kommit. Evigheter sen jag var där ute. Ännu ett stort fin hus att bli avis på ;) Blev en snabbfika innan vi åkte hem till städningen. Jag får en jäkla städnoja på våren när solen tittar fram, började i köket men hann inte klart. Fick nämligen finbesök av norskan och M. Men det var ett välbehövligt avbrott & välkommet! Spydde galla över allt och inget, jätte skönt! Vi kommer bli riktiga gnällkärringar när vi blir äldre, jag bara vet det. Ser redan nu alla insändare vi skickat in till Ep, ha ha ha... Nu ska jag gå och smörja in mig med en dyr antirynkkräm och sova min skönhetssömn :) Kram

Kommentarer

Anonymous sa…
Ja, det kommer vi til og bli, gnäll kjärringer, fy f hva roligt!! Haha!
Ha en fin dag!
Klem
Anonymous sa…
Haha, jag kan oxå se oss framför oss. Vi får väl börja redan nästa fredag :)

Puss och kram M