Underbar dag...

Solen har strålat hela dagen, helt underbart! Började med en morgon prommis med syster & grannen Tottan. Efter det blev det fika i solen på min altan, hade kladdkaka kvar från igår som vi mumsade i oss glatt :) Blev så att vi var ute från 9.00 till kl 15.15, grodan trivdes fin fint i vårvädret. Stackars de barn som aldrig får vara ute, hoppas verkligen inte att grodan blir en inne unge. Ska ner på byn i morgon och leta ute byxor, kan vara lite sen påtänkt kom jag på i dag. Men med lite tur så hittar jag ett par :) Blev en till prommis med Norellskan efter kvällsmaten. Skönt skönt! Så nu ligger jag i soffan, nybadad och mofflar glass. Livet är bra skönt i bland! Kram kram Ps:Känns helt sjukt att jag ska lämna detta sköna vårväder för att på torsdag åka upp till kylan, jag måste vara galen! Men ska bli mysigt att få kramas med mamma!!!

Kommentarer