Helt slut...

Har nu slutfört mitt bakpass på ca 4 timmar, riktigt slut nu! Men gott blir det hoppas jag trots att glasyren inte vill stelna på mina små kladdisar... Har tappat bort mina vrister i dag, undra vart de blev av? Är liksom rak från knäna ner till vristerna... Inte så fint kan jag lova. Mamma dokumenterade så glatt och sa att det ser inte så farligt ut, men mig lurar hon inte!!! Medans jag skriver detta så torkar M golven, vilken man karl man har. Jag kan inte ha det bättre : ) Han har plockat och städat hela kvällen medans jag har donat i köket. Har haft en låååång dag med ett riktigt jobbigt möte på jobbet. Vår kära VD talade om för oss hur det ekonomiska läget såg ut och att vi måste börja ställa upp för Skokloster... Suck! Så det dröjer väl inte länge nu innan man får åka dit och jobba... Jag vill verkligen inte.... Nej nu har golven torkat så jag kan hoppa ner i säng, lång dag i morgon! Puss o go natt!

Kommentarer

Grattis vännen och ät inte upp allt gott nu, spara lite till mig i morgon ;-) STORA kramar från oss alla i Karlsson familjen.