Snart jobb...

Åh min bänkskiva kom idag, gissa om jag är glad. Har ju bara väntat i 2 månader... Har haft Madde och lill Bianca på frukost som sen blev lunch... Tiden går allt för fort i trevligt sällskap. Nu är jag nybadad och på väg till jobbet. Ska bli en kul kväll, jag o Maria jobbar själva. Alltid roligt me henne på jobbet. As skön tjej! Min snälla svärfar målar sista varvet i grodans rum, listerna kommer upp i morgon, klart på lördag! Bara hall o trapp kvar nu.... Ser ljuset i tunneln!!! Nu ska ja ta o åka till jobbet, tjing tjing! ♥♥♥

Kommentarer

Ja, tänk att dagen försvann i ett naffs, jag hade ju tänkt hinna handla innan jag hämtade P, men vi fick ta det efteråt istället till hennes glädje. Syns snart! Puss!
Therese K sa…
Låter som en bra dag, härligt att det rullar på också med hemmet.
Ni (du och Madde) får gärna höra av er nästa gång ni ska ses, vore kul att vara med och träffas, det var ett tag sen.
Kram på dig.
Ps. köpte present till grodan i förrgår, hi hi.