Vart tog dagen vägen...

Ibland undrar jag hur jag lyckas med att slava bort en hel dag... Listan över saker jag skulle ha gjort är fortfarande lika lång trots att jag klev upp vid åtta i morse. Kanske var det det att jag tog en lång mysfrulle framför kaminen med en god bok? Eller var det när jag ställde mig o strök att ostryket? Eller när jag bara lyckades surfa bort eftermiddan? Jag vet inte riktigt vart jag tappade bort dagen men borta är den o jag ska nu åka o jobba. Innan jobbet hinner jag faktiskt in på Stens o köpa färg, eller hinner jag verkligen??? Denna latmask måste utrotas, och det är fort! Jag får ju ingenting gjort nu för tiden.... Suck! Svärfar var här igår på dagen och målade klart grodans rum, så ikväll lägger M golvet, och listerna kommer upp fredagkväll... Sen är rummet klart att börja inredas, om jag vågar dvs... Ska väl ta oss iväg o börja kolla på säng. Men det borde inte vara lika jobbigt som att välja barnvagn (som nu är beställd). Ska ta o packa ihop mina saker o klä på mig. Tar nog en evighet att skotta fram bilen som stått still sedan i går kväll. För det har väl inte undgått någon att det har snöat massor och fortfarande gör? Tur man inte bor i Norrland, eller vad säger du mamma??? Kram kram o skotta lugnt...

Kommentarer

Caroline sa…
Hej!
Bor också i Enköping och väntar mitt första barn i mitten på juni :-)
Blir lite nyfiken på vilken vagn ni har beställt?
Det är lätt hänt vännen, att man tappar en dag eller två. Men det kommer flera så du kommer nog hinna med din lista iaf. puss och kram på dig! M