Underbar morgon...

Ja ja Madde o Tess, tänk nu inga snuskiga tankar, har bara haft en skön morgon! M gjorde frukost åt mig sen åkte han till Kesudden, jag har sen dess hunnit tvätta 2 maskiner, lagt vita dukar i klorin, putsat mina silverljusstakar, rengjort ugnen och målat ena sidan på trappen.... Allt detta på 2 timmar! Hur hann jag? Har massor av överskottsenergi efter att ha tagit det sååå lugnt i tre dagar.... Är lite försiktig av mig sen i tisdags : ( Nej här har jag inte tid att sitta, mitt hem måsta städas ordentligt o på kort tid. Snart väntar kalas på Astoria, har visserligen inte kommit på nån bra present än.... Men det brukar ordna sig till slut! Ha en underbar lördag alla kära, kram, kram ♥

Kommentarer

Vadå, vi har väl aldrig sånna tankar ;-), ha en skönt kväll så hörs vi i morgon. Puss och kram
Therese K sa…
Håller med Madde, vi har aaaaaldrig såna tankar.
(Särskilt inte om er som fortfarande är som nykära...)
Kram kram
Iseby sa…
Vi nykära, det var länge sen nu...Ha ha ha
O ni har ALLTID sånna tankar!!!! Pusss