Slappar kväll i soffan...

Efter jobbet åkte jag o M o handlade, storhandlade så nu har vi mat en vecka till. Det är ju så förbannat trist att handla... Men men det måste göras! Kom hem, lagade mat och dog sen på soffan. Jätte skönt! Jimmy kom förbi vid nio och vi försökte lösa problemet med otrogna flickvänner.... Berätta eller inte berätta för killkompisen? Knepigt, finna alltid två sidor på allt, men jag skulle ha berättat för min vän vad som pågick. Om sen vännen inte vill tro en så har jag iaf gjort dety dom kändes bäst. Skönt att man inte sitter i Jimmys båt just nu... Jimmys mamma och hennes Begnt kom oxå förbi för att lämna en blomma till Jimmy och säga hej till oss. Hon tittade på magen o sa "Det är en kille o jag har ALDRIG haft fel på nåns mage"... Ja ja, vi får väl se Lotta vad det blir... Annars har det inte hänt så mycket på hemma fronten idag. Jo, Manges pappa har målat grodans rum 1 varvet och M ska nog försöka hinna sätta taklister i morgon. Kan nog få rummet klart under helgen ♥ Börjar få lite soffpanik, vardagsrummet ser sååå tomt ut just nu utan några möbler.... Ska ta tag i den biten i morgon, nu ska jag hoppa i säng ♥ Kraaaam

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Klart han må fortelle :-)
Ja, vi får vel se om det blir en mini Mange,
eller en mini Åsa ;-)