Så ledsen...

Är sååå besviken på mig själv, eller rättare sagt min kropp!!! Fick lova att åka hem tidigare från jobbet i kväll för att bäckenet höll inte. Fan fan fan!!!!!!!! Men efter att ha bitit ihop i två-tre timmar så brast det, tårarna kom o benen ville inte gå en meter till. Så det var bara att sakta men säkert halta/vagga mig mot bilen och åka hem... Suck! Hade då aldrig trott att man kunde få så ont av att vara gravid, fan o jag är bara halvvägs... Vart ska detta sluta? Min chef o jag ska prata i morgon hur vi bäst löser mitt problem, hon är bara för go. Nu ska jag sluta älta o deppa och vagga mig mot sängen. I morgon är en ny dag ♥ Kram ♥

Kommentarer

Therese K sa…
Åh vännen vad ledsen jag blir, fy för att du ska behöva ha så ont.
Tycker du ska kolla upp det där igen, skönt att ni ska prata på jobbet idag.
Tänker på dig!
♥ Siv ♥ sa…
Men, nei! Stakkars!
Håper det går bedre i dag.
Klem
Tänk nu på att det är bara dig och grodan du ska tänka på, så orkar inte kroppen prata med MVC, för så här ont kan du inte ha gumman. Kramar i massor från mig och lillskruttan som ligger här bredvid och tjabblar :)