Klädbekymmer...

Har nu äntligen kommit hem efter ett antal nere på vårt otroliga stora centrum... Suck o pust! Konstaterade nyss att det inte görs fina kalas kläder för stora/gravida kvinnor som mig eller för andra för den delen heller. Varför ska man måsta klä sig i tält eller småblommiga tunikor så man ser ännu större ut??? Jag måste ge mig in i klädbranschen genast!!! Isf för att sitta framför datorn så ska jag igentligen måla bord o lister, men har som lessnat på att göra sånt, undra varför? Men jag ska ta mig i kragen o göra ett ryck så vi kommer framåt... Började min fredag med fredagsmys med Siv o Madde, o en massor av goda muffins ♥♥♥ Inte bra för figuren, men va fan de är dödligt goa... Nu ska målarbyxorna på! Kanske kan ha dem i morgon på 50-års festen, de passar ju iaf! Tack o hej, leverpastej ♥

Kommentarer

Therese K sa…
Du kan alltid komma och kika i min garderob, man vet aldrig vad som kan funka..
Kramis
Ja tydligen har jag ju blivit en bakguru enligt siv...såg du bilen på oss, vad säger man :) Hoppas ni får en trevlig kväll. Massa kramar M
♥ Siv ♥ sa…
Dere var jo sweet jo!
Ja, Madde er bakguru, og du er go & glad!
Takk for i dag!
Sov godt!
Klem klem