Sen kväll...

De gulliga värdinnorna & de absolut bästa vänninorna!!!
Vi bjöds på god mat och goda skratt. Kvällen
som skulle bli ganska tidig blev sen, men vad gör
väl det när man är i gott sällskap?
I går kom min mamms o lill vovven Max hit, hann
inte träffa dem då så idag blir det uppdatering av livet.
Mange håller på att måla om bord och stolar, luktar så
satans stark inne nu så jag håller på att kräkas... Ska
låsa in mig i sovrummet med datorn en stund. Jag
lyckades med en del svordommar koppla in vårat trådlösa
bredband på förmiddagen : ))) Så nu är det bara att surfa
fritt i hela huset, äntligen!!!
Nu ska jag ta o göra lite nytta här hemma, i kväll ska vi till
Helena o Johan o titta på Melodifestivalen. Var såååå länge
sen jag träffade H. Ska bli kul o se hur hennes mage växt.
Lill bebben kommer snart ut vilken dag som helst. Gud så
sjukt fort det går. Känns som igår de berättade den glada
nyheten. Puss puss

Kommentarer