Lervälling...

Söta Tottan! Tacka vet jag återbruket!
Mitt hem är omringat av en vallgrav och tomten ser ut som en leråker, kan detta verkligen bli bra??? Helt underbart med maskiner som startar kl. 06.30 utanför sovrumsfönstret... Men ur allt ont kommer något gott, så det är bara att stå ut en vecka. För det kommer bli sååå bra när tomten är klar. Nu ska jag o M bara komma överens om hur det ska se ut på baksidan och hur STOR altan vi ska ha... Vi ändrar oss varje dag! Det har varit kul med grannen Tottis som oxå grävde upp tomten i helgen, vi har bollat ideér mellan varandra.
I dag ska jag till barnmorkan och de ska ta ALLT mitt blod igen!!! Är redan kallsvettig och darrig... Hemska tant som ska plåga mig så!!! M får följa me och ta hand om mig... Men innan jag blir av med mina röda droppar så ska det städas och tvättas, jippiiii va kul!
Tack o hej leverpastej....

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Stå på! Det blir bra til slutt :-)
Klem klem
Therese K sa…
Skönt ändå att det rullar på, kommer bli toppen till slut.
läskigt med bm, men det gick säkert bra det med.

Stort plus i kanten för schemat!
Kram kram, ha det så trevligt ikväll
Åsa sa…
Ha ha ha, ja visst var det en bra grej det där med schemat, nu har ni total koll på mig! Så nu kan vi planera in lite fler träffar :)))
Kram