Stooor bebbe...

Jag överlevde sticket i fingret i dag hos den elaka vampyren, men det var knappt! Min barnmorska frågade mig om jag tänkt nåt på hur förlossningen ska gå med tanke på alla sprutor... Jag har inte kommit så långt i min planering och väljer att inte tänka på det sa jag, hon sa att jag skulle börja bearbeta det redan nu.... Finns det terapi att få kanske? Vore kanske inte så dumt att bli av me denna skräck. Ska nog ta och kolla upp det lite närmare! Fick sen lyssna på hjärtljuden, sååå häftigt! Efter det så mätte vi magen, 25cm!!! Jag ligger på gränsen till för stor, alltså över kurvan. Oväntat-NOT! Men känns inte så roligt att veta att grodan egentligen är jättepadda... Förutom den stora bebben och jätte dåligt järnvärde så var allt jätte bra. Skönt. Nu ska jag springa där var 3:e vecka, tror de att man inte har ett jobb att sköta? Har fått en plats på föräldrautbildningen med start nästa vecka. Kände inte igen nåt namn på listan, men ska bli kul att träffa lite nya ansikten :) M är tyvär borta ganska många av träffarna så jag funderar på om jag ska fråga någon snäll själ om sällskap... Nu ska jag hoppa ner i sängen efter en mysig testund hos Madde. Vi kom fram till att dessa måndagsträffar har nu pågått i över 1år, det är inte fy skam! Tacki tack för alla testunder! Nu ska jag bara googla på lite namn sen är det sängen! Tack alla nära o kära för att ni finns!!!

Kommentarer

Monise sa…
Synd att sprutskräcken inte vill ge med sig. Bra ide att gå och prata med någon.
Stor bebbe? Hur stor tror dom att den blir då?
Therese K sa…
Jag finns här för dig när du vill.
Hakar gärna på till Madde någon gång också ifall man får.
Puss på dig och grodan (som inte är någon padda)
♥ Siv ♥ sa…
Hei Åsamor!
Du har nok ingen kjempe baby i magen. Og födselen kommer nok til og gå super bra, du fikser det!!
Klem klem
Åsa sa…
Hej hej, måndagsfikat är som öppna förskolan... Kan man så kan man! Dvs bara att dyka upp runt sju hos Madde!!!!
Therese K sa…
Ska vi ta en date på torsdag fm?