Vill träna...

Ställde mig på vågen som jag undvikit i en månad (och kommer att kasta ut i morgon) och fick en chock... Gravid i all ära, men kalas tjock - nej tack!!! Så nu måste jag nog börja tänka på vad som stoppas i munnen.... Jag är ju konstant hungrig så jag äter ju hela tiden och tränar noll, ingen bra kombination.... Saknar verkligen att träna, skulle ge många slantar för att få köra ett danspass på A3. Den timmen är såååå jäkla bra, men men... bara att vänta ut den här grodan så man kan få börja träna igen. Om det forsätter i denna takt så kommer jag få träna 7 dar i veckan under ett år för att komma i mina jeans igen.... Nog ältande, det kommer ju nåt bra ut av detta : ) Fan, kom just på att Tottan fyllde år idag och jag har inte grattat henne... Tusan oxå, får pipa ett mess från sängen. I dag kom mitt modem till bredbandet, det kopplas in på torsdag. Äntligen! Nu kan jag alltså inte surfa på grannen bekostnad länge till... Men det ska bli jätte skönta att få ordning på den biten så man kan surfa när man vill o hur länge man vill utan att kopplas ner titt som tätt. Nu ska jag krypa till kojs, jobbar tidigt i morgon... Sweet dreams!

Kommentarer

Therese K sa…
Du kan inte bli kalas-tjock så du behöver inte oroa dig.
Puss till dig o magen från mig o Alex
♥ Siv ♥ sa…
Hei, du er ikke tjukkebolla!
Du er fin!
Og värt kilo er verdt det fine som venter deg.
Klem klem