Trasig bil och sömnbríst...

Min bil gick sönder på väg till Skokloster, så den ska bärgas hem till enköping under dagen... Bara 5000kronor, som hittat! Trodde de skojade, men icke sa nicke... Fick låna platscefens bil hem i natt, tack tack! Tur att det finns små änglar i ens liv när man väl behöver dem! Väl hemma runt halv tre i morse så hann jag bara somna så väcker M mig kl 04.30 för att gå till jobbet... Hann precis somna om då jag vaknar av att någon försöker ta sig in genom tegelväggen... Det var Add Schakt som påbörjade vår dränering och kl var då 06.15... Underbar morgon!!! Är sååå j.... trött att jag inte vet på vilket ben jag ska stå, så jag ligger i sängen :))) Coolt att de lyfte bort vårat altantak med världens största skylift, vi slapp riva taket. Det tackar jag för. Undra sa flundra vad man ska ta och hitta på denna lediga torsdag? Tror det ska bli lunch med skojfian Tessan. Nu ska jag plugga in öronproppar och se om det kan bli en minuts sömn till idag, hoppas hoppas hoppas.... Kram från sängen (min bästa vän)....

Kommentarer