Mera snö...

Trodde det skulle bli vår snart, men attans va fel jag hade. Har nu skottat hela min trottoar så att folk tycker om att gå på vår trottoar. Vill ju inte att folk ska muttra över att vi inte sköter oss här på Lingongatan... Räcker med att jag muttrar över alla andra på Hallon o Lingongatan för att de ALDRIG skottar, för det gör de verkligen inte. Man får gå mitt i gatan för att komma fram... Mange kom hem vid fem o vände lika fort igen. Han är i Uppsala hela kvällen för att hjälpa Lill-Erik med sitt hem så att han blir klar någon gång. Så jag har det lungt och skönt hemma i kväll o ska ta mig ett bad sen krypa ner i soffan framför en brasa o läsa en bra bok, Photoshop Elements, ja jag sa en bra bok. Det är en mycket bra o lärorik bok som jag inte hunnit läsa sen jag köpte den i november.... Ska ha lärt mig programmet tills i sommar är mitt mål! Mammsen kommer ner i helgen för att känna o klämma på maggen min. Denna gång utan dogs o man. Kommer att kännas tomt utan 3 hundar o en galen major ; ) Ha en skön kväll alla nära o kära...♥

Kommentarer

Therese K sa…
Vad mysigt det lät med bad och mys i soffan, tror att det blir ett bad här också när lilleman har somnat.
Härligt också att ha mamma för sig själv i helgen.
Puss