Äntligen onsdag....

Onsdag innebär fotokurs, jippi! Fick mail igår av läraren M att vi sak ha ficklampa med oss idag. Undra sa flundra vad vi ska hitta på... Nåt skoj blir det säkert. Den som lever får se! Dagen har försvunnit i rasande tempo, trots att man är handikappad så är jag imponerad av hur mycket jag lyckats göra idag. Har monterat ihop de sista lådorna och skåpen till köket och dessutom satt fast dem oxå - med handtag! Sen rev jga ut allt i köket och torkade varje hylla och låda... Undra ifall det är detta som kallas att boa??? Stor risk för det... Sen har jag gjort det vanliga, tvättat, dammsugit och diskat. Börjar bli ett hem här hemma nu :)Måste ha fått undan skiten tills på måndag då mammsen kommer ner på besök :))) Bosse bus har varit här hela dagen och snickrat ihop en trappa till lilla altanen, så nu är den klar att användas. Invigning på söndag om fint väder! Nu ska jag leta rätt på min ficklampa och sen hoppa iväg på kurs :) Fota lungt!

Kommentarer

Ulrica sa…
Vad är det för skojig fotokurs du går på? Den verkar spännande... jag vill också gå på fotokurs om det finns nåt här i vår lilla håla :)

Kram Ulrica