Bränd axel och gipsdamm..

Solen har strålat hela dagen så jag tog cykeln ner till
vattenparken i morse för att ta tag i våran fotoläxa...
Lättare sagt än gjort. Gick inte alls bra så jag gav upp
efter en timme och letade mig ut ur parken. På Sivs
baksida satt Siv och Madde och mös i solen. Och
kaffe-latte morsa som man är var inte jag sämre än
att jag och slog mig ner :) Trots solskydd 30 så brände
jag högra axeln... Hur är det möjligt?
Väl hemma så fortsatte projekt badrum, med Jimmy
som hjälp. Är det nåt han kan så är det att ha sönder
saker, så allt revs ner i kväll... Få se om köksväggen
har rasat in i morgon! Jag har målat trappen för sjutti-
elfte gången. Nu börjar jag bli nöjd! Gräset har äntligen
börjat gro, kanske för att Krister inte är här och dränker
gräsmattan varje dag :)
Nu ska jag hoppa ur arbetskläderna och krypa i säng.
I morgon väntar karneval och mys i skolparken!
Hej hopp, gummi-stropp...

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
See U soon! Sov godt!
Klem klem min venn :-)
Monise sa…
Som tur är hinner inte Krister bry sig om er gräsmatta när vi kommer i veckan och jag bryr mig inte heller :).
Sköt om er