As kul kväll...

Ja ha, onsdag och fotokurs! Jag är såååå glad att vi fick platser och att ja fick ur tummen ur ..... och hoppade på kursen! I dag har vi lekt med slutartiden, och hemläxan är att ta bilder med låååång slutartid och kort slutartid. Har vissa ideér, gäller bara att jag skrider till verket med dom... Söndag tror jag blir en jätte bra fotodag, det ska vara sol då! Är lite nervös inför i morgon och ultraljudet... Inte för att jag behöver vara det men men... Har varit allt för lugn under hela graviditeten men nu när det börjar närma sig är jag lite skakis... Bebben kan gärna få stanna där inne en bra stund till. Är inte riktigt klar för det här än... Sen är det tur att man har så snälla vänner som absolut inte skrämmer upp än, inga namn nämda ;) Hi hi hi ni är underbara! M har börjar riva badrummet och svär så det osar där inne just nu... Tror inte att det går så bra, men jag ska nog inte fråga. Jag har en tendens till att kunna göra saken värre me mina frågor... Gus kommer på måndag och börjar göra badrummet fint. Ska bli jätte skönt när det är klart! Nu väntar sängen och min nyinköpta bok. Tack Anna!!! Ska nu lära mig att koppla av och att andas rätt inför förlossningen :) Lättare sagt än gjort skulle jag tro... Sov gott och dröm söta drömmar...

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Jeg bare smiler :-)
Klem