Mammaledig...

Jippiiiiii!!!!! Idag börjar mitt liv som mamma :) Ska nu vara hemma i 1 1/2 år, det ska bli super skönt och super fattigt! Jobbade mitt sista slitiga vargpass i går, fast jag inte kan röra mig idag så är jag världens lyckligaste tjej. Ska börja med att skriva en projektlista så att dessa två månader inte helt går till spillo.... Jag känner mig själv allt för väl! Utanför vardagsrummet byggs det altan och på baksidan grävs det ner elkabel, kommer att bli fint när grabbarna Eriksson är klara. I fredags kom även vår efterlängtade soffa. Vi monterade ihop den igår morse och gissa om jag är nöjd. Den ser ut att vara måttbeställd, för bättre kunde det inta ha blivit. Nu saknas bara tv och soffbord... Ska nog shoppa lite i veckan.... Ha en skön söndag! Tjing tjing...

Kommentarer

Så härligt att du får njuta av hemmet nu - första besöket hos dig - men det är väl snart dags?

Lycka till!

/ Maud
Tjoho, tänk vad vi ska hitta på en massa roliga saker :). Det är såååå kul att ha dig hemma på heltid!! Kram kram
Åsa sa…
Ja, vilka kaffelatte morsor vi ska bli nu ;)
Pussssss