Brudbestyr...

Dagen har gått i ett... Men nu börjar det kännas som jag är på banan igen. Saknat dock en sak - ETT TAL!!! Hjälp, har inte ens börjat på det, men har en liten idé om hur utformnigen ska vara. Nu gäller det bara att få det på papper och med lite humor... Man är ju ingen komiker direkt, så vette tusan hur detta ska gå! Bruden ligger just nu i ett skumbad hemma hos mig och sippar på en cider, själv sitter jag och njuter av ett fotbad och dricker vatten :) Tessans klänning är inte färdigsydd än och klockan är 21:41... Ett litet stressmoment i hennes liv just nu. Fullt förståligt! Men den kommer att bli såååå fin när nu den blir klar i natt. I morgon är det alltså dagen D, känns lite overkligt måste jag få säga. Är mest nervös över hur mina elefantfötter ska hålla sig små hela dagen och kvällen.... Nåt bra tips? Nej nu kittlas det så mycket att jag får nog ta o hoppa ur mitt bad, och kanske börja plita ner mitt tal.... Hej hopp, i mor´n är det bröllop.... Kram kram

Kommentarer