Bra helg...

Helgen försvann fort, som alltid men det behöver jag inte påminna folk om.... På lingongatan byggdes det altan för fullt. Både stor och liten på en gång. Svärfar fick bygga den lilla o M o svågern Erik fick ta tag i den stora... Den lilla på framsidan blev klar i går kväll :) Sen i fredags så kom ju den efterlängtade soffan! Hade helt glömt bort färgen på den så det var med spänning som den monterades upp i vardagsrummet. Men känner mig riktigt nöjd med resultatet. Nu ska vi bara hitta ett vitt fint soffbord... Ska innom Ikea i dag, får glutta lite då...
Idag på fm ska jag ta tag i gardineruppsättning i vardagsrummet... Ser såååå tomt ut så nu ska de bara upp. Gäller att beta av listan innan man blir för stor och trött i kroppen! Nej nu väntar 1 timmes strykning av gardiner så här kan inte jag sitta hela dagen. Skönt med regn i dag så jag få vara inne o fixa o trixa :) Hej hopp, sockertopp....

Kommentarer

Therese sa…
Soffan blev jättefin :)
Nu ska jag till läkaren med Alex, ringer dig sen så vi kan åka till Västerås och fixa klänningen :)
Kram
Anonymous sa…
Fin soffa! Den passar ju perfekt :)

Kram Maria
Anonymous sa…
Så fin soffaen ble, og ute ble det også super fint! Gleder meg til og se alt når jeg kommer hjem!
Klem klem
Monise sa…
Morgonfika på uteplatsen när jag kommer ner.
Kramizar mamma
Elin sa…
Vilken superfin soffa, den passar ju perfekt, vart har ni hittat den? Du har så himla bra smak! : )
Åsa sa…
Tacki tack Elin, det värmde! Soffan är beställd på Mio i västerås. Me like!
Lycka till i soffjakten.... Kram Å