Bara 8% över normalt...

Skönt! Nu kan jag andas ut och känner mig lugn. Åkte i dag till Ackis och gjorde ett tillväxtultraljud. Det visade sig att jag låg 8 % över det normala och man få ligga upp till 20% över.... Så jag har en liten bit kvar. Men min barnmorska ska ha lite extra koll på min tillväxt. Ökar jag mer så blir det fler ultraljud... Fram o tillbaka till Uppsala, många turer blir det :) Vi kommer utan tvekan hitta till förlossningen den dagen den är dax :))) Får inte heller glömma bort att tacka min vän Madde för en underbar tjej-lunch! Det är allt för sällan vi alla 4 kan ses samtidigt. Jätte kul! Nu ska jag gå och hjälpa min man i badrummet, det finns inte mycket kvar därinne nu. Längtar till nästa vecka när det ska börja ta form. Tack o hej, galen tjej...

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Bra! Tenkte på deg i dag!
Det ordner seg vet du.
Klem klem til deg og magen og mannen :)
Har du tråkigt i morgon så kom ner till Vallgatan, där kommer vi att tillbringa dagen och du och magen får nog plats ni med :)
Pöss pöss!
Monise sa…
Det kändes väl bra. Jag undrar hur mycket över jag låg, hihi.
Kramizar till hela failjen..