Fotokurs...

Igår började jag o Madde på en 5veckors fotokurs, jag är så himla lycklig! Jag behöver piffa upp minnet massor kände jag när jag satt på medborgarskolan igår kväll. Det var ju faktiskt några år den jag tog studenten och hade allt om foto i huvudet... Typ 12 år sedan för att vara exakt! Vi fick en rolig hemläxa, att fota naturliga linjer. Kan låta simpelt men man måste tänka massor på bildens uppbyggnad mm för att den ska bli perfekt. Så dagens tema går i foto sen är det 3:e föräldragruppträffen hos barnmorskan. Ska träffa socialstyrelsen och öppna förskolan kommer dit och pratar om deras verksamhem. Spännande, nja... Men ska gå dit med öppna ögon :) Här hemma har det hänt saker kan jag lova. Svärfar bygger den lilla altanen på framsidan medans Mange snickrar på den stora altanen och bygger kök samtidigt! Han är bara för bra! Nästa vecka när jag är hemma ska jag välja tapeter till hallen och ta tag i grodans rum. Måste ha små projekt nu när jag bara har tre dagar kvar att jobba sen 2 månaders ledighet :))) Ha en fin dag, kram kram

Kommentarer

Elin sa…
Va kul med fotokurs *blir lite avis*, den måste jag hoppa på nåsta gång det blir av! Ja, uppdatering är ju aldrig fel : ) Vi måste få komma och spana in nya altanerna när de är klara sedan, va duktiga ni är! Kram kram E