Fortfarande sliten...

Herregud, ska jag inte bli pigg igen? Tog nog ut mig lite för mycket förra veckan och just i skrivande stund började näsblodet rinna.... återkommer snart.... Så nu är jag tillbaxs igen! Häxan suratant, det är så jag känner mig just nu! Måste verkligen ta mig i kragen och njuta av min graviditet nu när det bara är 8 veckor kvar... Men det blir nog bättre nu när jag får lugn och ro i mitt liv. En mycket efterlängtad tid kan jag lova! Men känner att kroppen är helt slut, orkade knappt ta mig ner på stan idag... Så jag måste slå av på takten så att grodan mår bra när den kommer ut ♥ Idag besökte vi förlossningen i Uppsala, inte så spännande men informativt. Mange memorerade varje vrå på förlossningen, han är för rolig! Vi fick inte testa lustgasen, det enda jag såg fram i mot! I morgon ska mamma (som kom ner igår) följa me mig till barnmorskan och lyssna på hjärtljudet, hon är mycket spänd! Efter i morgon ska jag gå dit varannan vecka och lyssna, spännade att det inte är så långt kvar. Undra vem grodan är lik? Åh, idag pratade jag med Petra i Oslo! Såååå kul att höra att hon mår bättre. Tyvär så har jag inte möjlighet att komma över innan bebben kommer... Vi får ses i början av juli när hon kommer hem till Uppsala/Stockholm ♥. Hon är en toppen tjej, hoppas hon mår bra snart igen! Kan tillägga att helgen vart toppen skoj och brudparet var såååå vackra! Stressig men helt underbart skojigt! Alla bilder ligger på fb. Nu ska jag dö i soffan med min mamma och invänta husfruarna. ha en skön kväll!

Kommentarer

♥ Siv ♥ sa…
Kos deg hjemme! Det går fort til babyen kommer nå.... Klem klem