Kul helg....

Oj vilken helg! Vet inte vart jag ska börja.... Valborg blev jätte skön med middag hos Tottan o Fredrik. Lugnt och skönt med brastittning på JP Johansson sen hemfärd. På fredagen blev det fejkhippa för Tessan :))) Demostrationståg med sossarna, såååå kul!!! På lördagen blev den riktiga av. Champagnefrukost, utklädnad och sen ner på stan för göra en del uppdrag, så som sälja kondomer :) På kvällen blev det utgång på Flustret i Uppsala där vi hade bokat The black launge med 4 fraskor champagne. As kul kväll och jag hoppas att bruden hade lika trevligt o skoj som vi andra. På söndagen var jag o Madde ner o städade A3 efter lördagens aktivitet, sen blev det kebab framför en film... En trött söndag!
Idag har jag och Tess varit i Västerås och hittat en klänning till bröllopet, den är jätte fin ocg GRÖN! Känns nu så mycket bättre, har haft stor ånges inför bröllopet. men den är som bortblåst nu. Sen kom Fia förbi med bilder från hippan, hoppas bara att fler ger mig deras bilder fort så jag hinner sätta ihop en fotobok... Ska börja på den i morgon kväll :)
Eftersom det är måndag så är det måndagsfika som gäller på Fannagatan, ska sno me mig Maddes bilder då. Ska maila till Unnerstedt, hon tog massor av kort hela dagen och på kvällen!
Nej nu sak jag ta och laga lite kvällsmat, magen kurrar - som alltid!
Kram kram

Kommentarer

Monise sa…
Fullspäckat schema som vanligt. Nu måste du slå av på takten och vila upp dig.
Puss puss