Fotoläxa och ultraljudstid...

Hej hopp! Igår gjorde jag och Madde vår läxa som skulle ha varit gjord för flera dagar sen... Jag fick inte riktigt koll på denna uppgift så jag är inte så nöjd men visst kan man göra coola saker med en kamera, en ficklampa och ett stort vitt ark... I morgon är det dax för domen och ny uppgift :) Dessa bilder valde jag att visa upp i morgon:
Idag har jag betalt alla räkningar, bäddat rent, städat övervåningen
och stoooor handlat. Vi hade ryssland i kylen IGEN!!! Fattar inte vart
all mat tar vägen, vi har nog en man i källaren som äter upp allt när
vi sover... Verkar helt trovärdigt va?!
Sen har jag fått tid för nytt ultarljud i Uppsala. Vi ska vara där kl 14.00
torsdag. Skönt att det gick undan, så jag kan koppla av lite. Annars
så har jag fallit in i ledighetslunket. Bara myser här hemma!
Men måste börja ta tag i listan med saker att göra här hemma. Är ju
låååång från klar inne. Måste oxå köpa en spjälsäng... Kan ju vara bra
att ha! Det får bli helg göra! Nu ska jag hämta min älskling som ska
till sin optiker (P.S....) nere på stan och göra en synundersökning...
Får se om han kommer hem igen... Ha ha ha, intärnt skämt :)))
Ha en fin kväll och glöm ej husfruarna! Pusssssss

Kommentarer

Har han kommit hem än...hehehehe. Jaha då får du kanske missa lunchen på torsdag, men men. Vi får ta det en annan gång. Men skönt att du har fått en tid så fort, vi hörs i morgon, pussen och kramen
Åsa sa…
Missa lunchen?!!! Är du inte klok! Jag kommer, måste ju åka senast 13.15 så lunch det hinns me!
Tessan skulle väl oxå bort vid ett?
Vi ses o hörs i morgon! Kramis
♥ Siv ♥ sa…
Så göy med enda ett bryllup!
Og bra med UL, spennende!
Klem